22 januari 2016 – blogpost uit het archief (3)

Het gaat niet goed met mij. 

Vandaag was er zaakverantwoordelijkevergadering en ik kan hoe langer hoe minder mezelf zijn.  Catharina’s aanwezigheid is de grootste oorzaak.  Mijn gedachten waren erg destructief vandaag.  Ik moet hier iets aan doen.  Dit kan niet langer.  

Een gesprek met Catharina dringt zich op.  Ik weet niet wat ik kan verwachten.  Ze zegt wel dat ze geen grenzen heeft, maar mijn probleem met haar is enorm privégerelateerd.  Een gevecht met mijn demonen waar zij maar weinig aan kan verhelpen.  

Ik moet het haar vragen, of dit kan.  Het enige wat keihard zou zijn, maar wel zou werken, is dat zij zich zou beginnen ergeren aan mij.  Dan kan ik afstand nemen.  Nu voel ik me waardeloos.  

Stel dat ze blijvend begrip heeft, dan weet ik niet waar het heen zal gaan.  Ze is Mien niet, kan geen vriendin zijn.  Ze is mijn chef, mijn meerdere.  Ik weet niet of ze me kan helpen.  Al wens ik zo erg dat het wel kan.

Plaats een reactie